Faq

Imate li prodajni prostor?

Ne. Imamo uredski prostor koji koristimo kao foto studio. U tom prostoru možete pogledati i isprobati neke od komada koji su trenutno izloženi. Za dogovor termina javite se na info@inside-studio.hr.

 

Kako mogu platiti?

Uplatom na račun. Nakon slanja narudžbe provjerit ćemo dostupnost naručenih proizvoda, ako su proizvodi dostupni za isporuku poslat ćemo ti dokument ponude s uputama za plaćanje.

 

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke robe koju imamo na skladištu je nekoliko dana od dana evidencije uplate na našem računu. Rok isporuke robe koju nemamo na skladištu je okvirno 120 dana od evidencije uplate akontacije na našem računu. Navedeni rokovi se odnose na sve kupce iz Hrvatske. Za inozemne kupce rok isporuke ovisi o destinaciji.

 

Kolika je cijena dostave?

Za uslugu dostave koristimo Paket24, cijenu dostave računamo prema redovnom Paket24 cjeniku. Točan izračun potraži klikom ovdje, ako trebaš detalje o masi i ili dimenziji paketa javi se na info@inside-studio.hr.

 

Mogu li promijeniti narudžbu?

Kada uplatom potvrdite narudžbu ona se više ne može mijenjati.

 

Kako mogu znati da je moja narudžba zaprimljena?

Po primitku Vaše narudžbe dobit ćete mail u kojem će biti svi podaci vezani za Vašu narudžbu. Kada primimo Vašu uplatu, dobit ćete novi mail s potvrdom primitka uplate.

 

Koji je trenutni status moje narudžbe?

Za svaku promjenu vezanu uz Vašu narudžbu na mail šaljemo obavijest. Za sve informacije vezane uz narudžbu obratite nam se mail-om odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.

 

Nisam primio/la ni potvrdu o primitku ni potvrdu o plaćanju ni potvrdu o dostavi

Dogodio se tehnički problem, molimo hitno pošaljite upit na info@inside-studio.hr

 

Mogu li se artikli isporučiti izvan Hrvatske?

Trenutno dostavu i ispruku vršimo u sve zamlje Europske unije.

 

Mogu li artikle naručiti na internetu i dogovoriti preuzimanje u skladištu?

Naravno, u tome slučaju kontaktirajte nas s istim upitom na info@inside-studio.hr

 

 

Postoji li mogućnost plaćanja na rate?

Uskoro će uslijediti implementacija plaćanja karticama, a time i obročne otplate. Trenutno obročno plaćanje možemo organizirati u prodajnom studiju našeg partnera.

 

Koliko košta dostava?

Dostava se naplaćuje po standardnom cjeniku HP Express-a.

 

Što ako nikog nema kod kuće prilikom dostave?

Za kupce iz Republike Hrvatske nije problem, u većini slučajeva imate nekoliko dana da vremena da preuzmete pošiljku u poštanskom uredu prije nego se vrati natrag nama.

 

Što ako se paket izgubi ili ošteti?

Ako ste obaviješteni da Vam je paket poslan prvo što trebate napraviti je da provjerite poštanski sandučić i slična mjesta gdje primate poštu kao i mogućnost da pošiljku nije zaprimio netko od vaših ukućana. Ako se utvrdi da paket nije isporučen i da nema nikakve obavijesti od strane dostavljača odmah nas kontaktirajte.

 

Što ako se paket izgubi ili ošteti?

Ako prilikom dostave paketa primijetite da je paket oštećen isti odmah reklamirajte i vratite dostavljaču. U tom slučaju bez odgode šaljemo zamjenski ukoliko je i kada dostupan ili vraćamo novac na Vaš račun.

 

Kako se montira proizvod?

Uz svaki naš proizvod dobivate upute o montaži, također na našoj web stranici možete skinuti upute u PDF- format.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)